2013年8月22日 星期四

戀床僻發作


Curious : 阿娘個病又發作 , 我地好頭痕 ?

Biscuit : 我而家超 like 呢張床 , 阿娘你咪攪咁多野 .....

Curious : 咪係 , 買左唔用又俾人話敗家仔 !

呢期幫損友 A 淘野 , 發現好多新床 , 尤其係男人要有車有船 .... 個戀床僻又發作 !
 架車度門開得 ... 但 Grace 講得 M 有壓迫感 !
型到爆 ..... 但 Biscuit 唔夠瞓
 呢款同冬甩差不多

最 like 呢個 , 但床係離地 , 試過對仔唔鍾意呢類 !


 Biscuit 一定擲上去 !
 呢個 Amzon 賣一皮野 , 德國設計 , 淘記人仔 250 , 好抵
滕制係日本要千零元 hkd , 人仔 400 有找 , 抵 !

Biscuit : 細房床係我地個小天地 , 阿娘你睇左就算 , 咪又買番嚟屈我 !

認真想了一天 , D 床看就好 , 但少爺仔唔會用  ! 因為最 C 服係長方型的軟床 !

3 則留言:

  1. 忽發奇想 有冇想過去會一會尖東忌廉哥呢?

    回覆刪除
  2. 我都覺貓地都係最鍾意貓奴張床

    回覆刪除