2013年8月28日 星期三

歸位


Biscuit : 係我嘅始終係我 ...

Biscuit : 拿 , 阿娘我即用新塾 , 冇話左嫌右嫌 !

專登揀俾餅餅 , 阿娘知個仔一定鍾意呢款 !

為咩事發少咁乖 , 讓新床俾細佬 ?

Curious : 見到啦 , 我永毋話屈服架 !

Curious : 我係寒底王 , 瞓暖床天經定義 , 肥餅居然同我爭 ?
結果要半夜 2 點 , 將 2 張暖床版 , 一張 Snoopy , 擺哂出嚟任揀 ..... 仲要放暖床仔返回原位 , 一堆野咁款 .....
Curious 大少爺先至肯返入房瞓 ....
Curious : 大膽貓奴 , 居然亂郁本少爺張龍床 !
實驗證明 , 發大爺係鍾意呢款兜型床 , 唉 , 個款普通就普通啦 , 大少 like 就得 !

1 則留言: