2013年8月27日 星期二

追數 ?

Biscuit : 爸爸晨早攞住 4 大張 A4 紙嘅網購專用咭數 , 叫阿娘同我核對 ?

Biscuit : 咩話 ? 皮幾野埋單 ? 幾蚊幾蚊掩掩埋成大舊 ?  阿娘你淘左 D 乜 ?

Biscuit : 吓 , 仲話全部係阿仔 D 野 , 喂唔好屈得就屈 ?

Curious : 唓 , 唔駛理阿娘 , 叠單契媽 , 甘太 , Deki 姨姨都有份 !

Curious : 仲有爸爸係 Amzon 果 D 美金數 , 所以我地都係小數目 ! 照瞓可也 .....

PS : 阿娘要强調以上叠單 , 無一樣係買俾我自己架 ! 不過真係見到嚇一跳 , 即刻醒哂 , 拿拿淋起身對淘寶 , 嚇得我呀 !

2 則留言:

  1. 哪.. 我個D係一百幾十咋, 你D一萬幾千唔關禾事

    回覆刪除
  2. 餅媽淘到停唔到手

    回覆刪除