2013年8月10日 星期六

精人出口

做完 GYM 好倦 , 瞓一陣起身 , 嘩 , 半夜 12 黠 ? Kitty 見到 2 舅母 ( 餅媽 ) , 即上前喵要罐1罐 , 喂 ? 姐仔你平時呢個時侯瞓左覺 , 一定係餅表哥叫你問我羅 ? 



Curious : 平時我地零晨食宵夜 , M 數 ! 細佬今晚咁醒 ! 



Kitty : 我 ... 我唔可以透露消息來源 .....


Biscuit : 我淨係叫 Kitty 叫聲阿娘 ! 



Kitty : 食完消夜 , 仲有糖水 , Summer Camp 原來咁好伙食 ? 



Curious : 表妹你 M 唔 M 食 ? 



Kitty : 媽咪朝早先上機 , 同 Mia 家姐 , 爸爸去泰國一個禮拜 , 咁食法 ? 



Kitty : 好易變蛇咩 ? 唔食 .....









2 則留言:

  1. Kitty,蛇咩妳都識

    回覆刪除
  2. 係喎, 你比我d泥同種子, 我都未種呀, 要摷番出黎先得啦

    回覆刪除