2010年4月16日 星期五

貓毛

貓毛可做玩具? 玩得好投入!

21 則留言:

  1. 2兄弟做乜好似唔識咁架

    回覆刪除
  2. 輸咗 !

    回覆刪除
  3. 小妹, 禾知你今次係特登讓我的

    回覆刪除
  4. 啲貓毛邊個呀?

    回覆刪除
  5. 點解餅餅玩到飛機耳架. 小BO: 細佬, 有好嘢玩預埋我.

    回覆刪除
  6. 嗅自己陣除都咁high

    回覆刪除
  7. 很橋啊!我阿旺都喜歡玩自己的貓毛做的波波。

    回覆刪除
  8. 甘太, 小妹媽..吾洗讓黎讓去...今晚就比我做第一啦...哇哈哈

    回覆刪除
  9. 哈...玩具都慳翻呀^^

    回覆刪除
  10. 說得好似 Hi 草樣

    回覆刪除
  11. 呢排D主子真係勁甩毛.. 我都梳到手軟

    回覆刪除
  12. 哈哈,餅餅做乜飛機耳呀..

    回覆刪除
  13. 玩到訓在地好可愛

    回覆刪除
  14. 要不要添仔的.....
    送你一條毛啦......哈哈 !

    回覆刪除
  15. 原來餅餅好好肉地噃~

    回覆刪除
  16. 花珠每日可以出幾粒咁上下既貨

     

    回覆刪除
  17. SAY HI, 發少+餅餅好耐唔見啦, 我又係D貓毛太多個時,都整個波俾佢地玩,貓地見波就玩餐飽..哈!!!

    回覆刪除
  18. 咁係咪即係玩自己呀

    回覆刪除