2010年4月11日 星期日

叻仔




阿仔咪玩野?



如是者 1 小時後 .........






21 則留言:

  1. 原來玩捉蟲

    回覆刪除
  2. 捉蟲...... ....

    回覆刪除
  3. 係唔係想食?

    回覆刪除
  4. 餅媽,有否將勵阿!

    回覆刪除
  5. 好彩餅餅係睇啫,唔係食咗落肚~~

    回覆刪除
  6. Nice to meet you! Biscuit is so cute, how old?

    回覆刪除
  7. 條虫虫... 都好細條姐!

    回覆刪除
  8. One of my cat friend ask any auto drinking machine can 阻隔毛毛, 像水柱一樣不停出番啲水架?

    回覆刪除
  9. 虫虫俾肥餅一隻手指尾踏死咗 @_@

    回覆刪除
  10. 小妹﹙蛇咩﹚2010年4月12日 下午2:04

    記得明天要戴 Blue Ribbon 如可以–Hello Kitty 跟香港愛護動物協會決定將今年 4 月 13 日定為『藍絲帶日』,透過鼓勵市民大眾於當日一同佩帶『藍絲帶心口針』,來向處身前線拯救動物的檢核部人員致敬,並獻身成為愛護動物的公民。

    回覆刪除
  11. 比貓地發現蟲蟲,多數兇多吉少

    回覆刪除
  12. 我以為係小強tim....

    回覆刪除
  13. 不怪得牠身型還是這麼肥美...一小時未移開過為了一隻細個牠腳甲蟲蟲

    回覆刪除
  14. 好耐冇見:) HEHE,你地幾好嘛?

    回覆刪除
  15. 哈哈,我都以為係小強...

    回覆刪除
  16. 如果我見我Bee咁望住一個地方, 我一定會叫老公去睇睇, 一定係大強

    回覆刪除
  17. 餅餅,耐性真強久

    回覆刪除