2010年4月14日 星期三

邊個似邊個


Curious:同 Biscuit 細佬生活左 3 年,感情透過打交,爭野、日日咁爭長!但係講到個樣、性格就一 d 都唔似?



Biscuit:咁又係,淨係呢個衰樣,就拍馬追唔上!




小 bo:冇錯,唔滿意嘅話,呢款表情最正!



Biscuit:不過講到去廁所 .....




小 bo :其實我同 Curious、Biscuit 、美美契妹日日傾計、度橋?睇吓點樣提升生活質素,再叫貓奴阿娘,照住做!


唔知係細佬教壞我,定係我教壞佢地呢?總之係阿娘,你地晤好彩!Ps:Da 仔好乖,冇學!



22 則留言:

  1. 係好兄弟,唔駛一定似樣

    回覆刪除
  2. 又係喎, 义燒Bo好似同契仔發有d似樣喎...

    回覆刪除
  3. 原來你哋幾個靜靜雞夜晚 msn傾大計 、度橋,唔怪得之餅媽同 Bo媽比你哋攪到氹氹轉 ,冇哂符啦!甘太,都喺Da 仔乖 ,妳好彩啦!
    睇嚟〝甘餅罐〞集團咁多位董事都要開個緊急 meeting ,商量解決方案。

    回覆刪除
  4. 我覺得2貓各有特色。
    自於我自己,我覺得我跟阿旺很相似,看似很瘦,其實很多肉!

    回覆刪除
  5. 罐罐, 小妹, 你地今晚梗係快過我回應啦, 禾唔掣呀

    回覆刪除
  6. 小寶, 發少同肥餅, 禾PANDA媽都唔識個D乜野MSN, 講真, 其實係乜傢伙黎 咁DA仔又點會識呀
    Da仔想學到學唔到啦

    回覆刪除
  7. 甘太, 我都唔係第一個, 小妹媽之嘛, 你去找佢悔氣啦.

    回覆刪除

  8. 呢張最正 ,i like it

    回覆刪除
  9. 覺得發少塊面瘦咗喎 冇咗面珠嗰兩舊肉

    回覆刪除
  10. 小Bo個樣真係好 ...... cool....

    回覆刪除
  11. 邊個似邊個, 咪係貓樣两個囉

    回覆刪除
  12. 嘩,原來上得msn多會學壞,都係唔好俾豆丁對住個電腦至得啦! 你幾時至出到嚟呀呀呀~~~~~~~

    回覆刪除
  13. 難兄難 弟呢,真係好可愛呀, 各有特色!

    回覆刪除

  14. 唔係喎...個樣好似是有仇要報

    回覆刪除
  15.   Siu Mei 媽開始爭第一名....

    回覆刪除

  16. 發少 o既體重真係有排都追唔到餅餅呀!!!

    回覆刪除
  17. 我覺得貓地屎口屎面個樣最有型, 最有性格!

    回覆刪除
  18. 最中意見貓貓屎面

    回覆刪除
  19. d屎面有好大殺氣喎...... 不過又好攪笑 !!

    回覆刪除