2010年4月12日 星期一

又捉蟲?










16 則留言:

  1. No 1 ,d 貓貓成日都係咁, d 玩具攝左係一個地方一次 ,就以後都覺得果個位有嘢.

    回覆刪除
  2. 會唔會有小強架?!?!

    回覆刪除
  3. 肥餅, 你咪成日老點亞娘先得架 , 要亞娘擒高擒底

    回覆刪除
  4. 嘩... 契仔, 你又發現d咩丫, 唔好嚇契媽丫, 契媽好驚d八隻腳落雨會飛ge嘢架... 千祈唔好嚇我丫...

    回覆刪除
  5. 餅餅做咗捉蟲專家

    回覆刪除
  6. 係唔係餅少特登收埋張紙皮係流化底呢

    回覆刪除
  7. She say difficuit to find outside war, anyway I tell "foreverpets" first, thank you!

    回覆刪除
  8. 餅餅,你係咁周屋where,阿娘真係多得你唔小呀!

    回覆刪除
  9. 係咪餅少自己抓入梳化底...

    回覆刪除
  10. 小妹﹙蛇咩﹚2010年4月13日 下午1:11

    餅少,呢兩日玩親子尋寶遊戲 ,增進感情 ?不過,唔好點到亞娘氹氹轉呀 !

    回覆刪除
  11. 清潔督察!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  12. d貓一望住同一個地方好耐我就驚 --- 驚小強飛出嚟!!

    回覆刪除
  13. 我老豆同Mako以前玩粒粒(食物), D粒粒掉左入sofa底, Mako又係勁sniff sofa底再望住我老豆, 要我老豆幫他LIL反個粒粒出來

    回覆刪除