2013年3月4日 星期一

發爛渣

晨早起床 , 咁大埸面 , 梗嘩一聲 !

Biscuit : 我唔掣呀阿娘 , 哥哥好奸 ! 特登叫醒我去食野 ....
Curious : 然後我就有一張暖笠笠嘅大床 !
Biscuit : 叫哥哥俾番我 , 仲打返我一鑊 , 超霸道 !
Biscuit : 我要抓爛 d 野發洩 ....
Biscuit : 家陣條氣順哂 !


4 則留言:

  1. 識發爛渣即系無事啦!

    回覆刪除
  2. 肥餅, 家中兩條老柴, 就黎比你地呢對孖寶兄弟玩屎囉

    回覆刪除
  3. 又玩嘢、又玩嘢

    回覆刪除
  4. Biscuit發火, 非同小可

    回覆刪除