2013年3月20日 星期三

阿娘唔縱得

Curious : 細佬 , 甘姨姨話我好得 8899 , 叫阿娘唔好 room service , 唔好縱我地喎 ?


Biscuit : 甘姨姨冇攪清楚邊個先係受害者 !


Curious : 咪係 , 阿娘而家失業 , 日日追住我地影相 , 你估我地唔煩架 !



Curious : 呢 , 飯檯冇米落肚 , 阿娘拿拿聲出去擺街檔又好 , 兼職亦好 , 出去揾錢 , 唔好煩我地 2 兄弟就最好 !



Curious : 阿娘犯賤 , 係要炳先肯出糧 , 唔話住佢去揾銀 , 我地邊有得食 !




3 則留言:

  1. 契囝唔好炳你阿娘啦, 佢家陣連速遞都做埋啦....

    回覆刪除
  2. Cara Eve Lee.噴火中的白鴿2013年3月22日 下午4:46

    你地兩個要乖
    你媽媽都辛苦左咁耐
    咪俾佢休息下囉

    回覆刪除