2013年3月10日 星期日

能力


2013 .3. 10 ..... 係一個令我應要狠狠記住嘅日子 , 這天遇上各式各樣嘅咀臉 , 每一句每個動作 , 都係一種屈辱 ! ( 詳情免問 , 係老友識問 , 我只想講感覺 , )

自問以善待人 , 並無害人之心 , 卻受無謂人加以老屈 , 我深信上天是公平 , 今天嘅事情 , 神明也瀝瀝在目 , 真正不公義者 , 將會受到審判 !

今時今日我嘅 level 巳經改變左 , 將來面對會是更高班嘅層次 , 唔可以同 d ,  一世只能在低下游 , 運用僅有微少嘅權力 , 強行留難他人 , 才能挽回些少自尊和存在感嘅人 , 去為小小問題作無謂糾纏 , 傷身又傷氣力 , 因為唔值得 !

最重要我巳不計較得失 , 用錢可以解缺就不是問題 , 你們鍾意屈鍾意扣 , 即管隨便做 , 那筆費用根本唔影响生活質素 , 何必上心 ......

知情者當然認為不值 , 有欠公允 , 但應慶幸你嘅朋友 , 即係我唔需要為錢財而擔心 , 並唔係餅爸大把 , 而是錢財雖响果度跌左 , 但我有能力係另一處賺番 ! 小人即管笑 , 即管欺壓我 , 因為我所學懂嘅賺錢能力 , 那班人今世都唔識 , 亦唔敢博 , 更無能力條件去博 ! 所以好可笑 ..... 用行政手段去留難我 !

個人一生 on 居居 , 傻吓傻吓就揾到食 , 今天嘅退就是明天嘅進 , 深信塞翁失馬 , 焉知非福 ! 上天一直好錫我 , 一路照顧我 , 個腦仔轉 2 轉 , 又係一個新開始 ..... 努力加油 ......

PS: 有人可能認為趙餅媽 , 上述想法好串 , 作為一個過氣職場求生達人 , 上迷有些言論 , 其實適用於職場 , 尤其我個聰明嘅芥蘭現任職場達人 ,  一定頓悟呀 , All Late 陀佛 = 遲左信佛...

3 則留言:

  1. 餅媽平常心平常心, 千萬唔好唔開心, 係重有好多人關心妳架

    回覆刪除
  2. panda爸話係咁架, 佢地係會搵藉口扣你d deposit 架! 好少會全數攞得番架. 預咗扣七八成啦....
    [版主回覆03/11/2013 12:18:46]預左 , 十幾萬按金 , 扣凈 2 萬幾 , 唔爭在 , 話之扣哂 .....

    回覆刪除
  3. Cara Eve Lee.噴火中的白鴿2013年3月12日 凌晨12:11

    Mum
    無論點我都撐你
    我會等你架

    回覆刪除