2011年7月6日 星期三

情定萬發

為慶祝甘餅罐集團上市 3 年 , 業務進軍中國電影市場 ! 九流編劇餅媽暫定戲軌 ---- 情定萬發之 2 匹泠氣 3 D 溵情版...

各業務代表積極七咀八舌 , 又食又度橋兼有意角逐女主角之位 ? 如是者食足 3 粒鐘 !

各位靚太各有藝術天分 , 你定又會支持邊位擔任女主角 ?


14 則留言:

  1. 小妹﹙蛇咩﹚2011年7月6日 晚上11:39

    梗喺大熱門人選勝出,非她莫屬 XD. Hahahahaha.........

    回覆刪除
  2. 集團中, 我係年紀最老個位, 女主角梗唔會係我啦

    回覆刪除
  3.  2匹冷氣。。好好笑!!男主角人選我知好靚仔架!

    回覆刪除
  4. 咁究竟劇情係點,我哋都唔知,又點知點選邊位做女主角至適合呢

    回覆刪除
  5. 哈哈!情定萬發… 諗起都好笑…都唔記得同你講,用光波爐整乳鴿好正,又容易,你下次試下啦!

    回覆刪除
  6. 大佬呀,個片名好sure女主腳係鮑魚甘啦! 冇得爭呀啦! BTW,我塊面反晒光,想點呀!

    回覆刪除
  7. 致 :豆丁媽
    搵我做主腳 (老餅一名), 實票房毒藥定啦, 搵亞水睇咩

    回覆刪除
  8. 貢男主腳呢?
     

    回覆刪除
  9. 各位有身材有樣好難選出

    回覆刪除
  10. 2匹冷氣...笑瓜我!!!!準備去康城影展啦!!
     

    回覆刪除
  11. 睇見你地就開心,禾無得來笑少好多呀

    回覆刪除
  12. 係2匹半冷氣鮑魚甘之情定萬發火辣辣3D盡情版..... 主角呼之欲出啦.... 實拎到"日出康城"奬.... 編劇餅, 你要出多d力水做好呢份劇本丫.... 我做攝影, 皮媽做design, 舞指係舞王太后, 靚媽做導演, 火咪咪梗係做出品人做發行商啦, 仲有個晚做咗微整嘅阿太最叻反枱一定留個道具總監比佢做... 成套戲齊哂腳, 安排試造型同開戲啦...

    回覆刪除
  13. 話明3D...編劇餅要加多兩場打真軍好喎..  女主角要加片酬... ahhahehhahahaa

    回覆刪除