2011年7月5日 星期二

爆旋陀螺

日本仔卡通真係勁 , 成個北美嘅 Toyrus 可以賣到個貨架 --- 吉哂 , 勁搶手 !

Thomas 起碼有 20 隻 , 有左本書佢就可以任砌 , 發揮爆旋陀螺嘅功擊力 , 阿娘仲買左個日本比賽專用嘅 --- 月食 , 俾 Thomas 同 d 老外練過 !

Thomas 打遍天下無敵手 , 奸巴爹 ......

 

 


11 則留言:

  1. 依家啲細佬興啲嘜,我真係唔知呢

    回覆刪除
  2. 個packing真係眼都花埋...

    回覆刪除
  3. 餅少睇到眼火爆~~~哇哈

    回覆刪除
  4. 依家Thomas火車頭和反斗車王都係小朋友的至愛, 我個外甥全屋都係Thoms火車頭

    回覆刪除
  5. 我都唔識,豆丁表哥就識!

    回覆刪除
  6. 我識牙!!!我玩過 tim ... wanchai 春園街勁多款又平

    回覆刪除