2011年7月30日 星期六

私會友情人



今晚飯局由契媽做  ho 士 , 早於  2 個月前約定  , 事前獲知會有神秘嘉賓  !  



今餐飯有一位係烏冬媽粉 絲 , 一 知道有佢嚟  , 即刻如懷春少女  , 初會情人般緊張 







原來呢  2 位貓媽咪  , 雖然第一次見面  , 但係十分投緣  , 2 人雞啄唔斷 , 我地集團股東亦不便打擾  , 自行傻笑一番 !  ( 見  FACEBOOK )



淘寶女王話吞左條屎渠落肚  , 要揾渠王  ......


13 則留言:

  1. 真係好多謝餅媽你的預先提水喔

    回覆刪除
  2. 今晚巧驚喜又開心,可惜最傻個位董事又唔舒服無出席
    餅媽你張席BOYBOY & BB巧鍾意,兩個爭住訓

    回覆刪除
  3. 餅媽 ... 嗚嗚... 我揾左好耐至揾到妳牙!!
    我个 friend list 之前都仲有18個(但又無各無姓)
    典知轉頭仲得番豆丁媽一個...但係又入唔到牙!!!
    天牙!!我一夜無哂朋友牙!!!!

    回覆刪除
  4. 點解喪笑。。因為隔離有個復活天使囉....  我諗起甘太搭糖樣就笑。.仲有多謝您d 湯水呀...廚藝有改進丫

    回覆刪除
  5. 甘太開心到呢

    回覆刪除
  6. 炸大腸好'呃'架 我 N 年前食過一次,  咬一啖即吐

    回覆刪除
  7. 要俾個"讚"妳地

    回覆刪除
  8. 個晚好開心, thanks!

    回覆刪除
  9. 我剛今晚翻左屋企,咁多禮物,我又狂購物,還好過custom 無charge 我税.

    回覆刪除
  10. 所有organs我不吃的~
     

    回覆刪除
  11. 嘩,咁好彩我all,如果唔係食完屎腸,要再all?!

    回覆刪除