2011年7月15日 星期五

先到先得


9 則留言:

  1. support support, curious !!

    回覆刪除
  2. 我都不知幾鍾意貓地上我床瞓,佢哋俾我黐住瞓,我仲開心呢

    回覆刪除
  3. 真係唔捨得搬開發少呢

    回覆刪除
  4. 咁咪同發少一齊瞓囉.

    回覆刪除
  5. 貓努: 咩叫高床軟墊你six 唔six 架~~叫發少訓床仔你屎過未~~~

    回覆刪除
  6. 爽...爽......自在

     

    回覆刪除
  7. playing muscial chair once in a while is fun

    回覆刪除
  8. 跟仔仔一樣, 上床可緊要. 只要牠們開心!

    回覆刪除
  9. boyboy都係咁霸我個位訓

    回覆刪除