2010年11月3日 星期三

邊個累街坊





日前爹爹叫阿娘煮晚飯 , 買了巳醃菱魚 n 豆腐 , 餅老爺話蒸就得 ! ( 敝 ... 即係點 , 放上豆腐面 ?? )


找 2 姑媽教路 , 她說可整平安豆腐 , 1 份魚肉 , 3 份豆腐 , mixed 埋加盬 , 胡椒粉, 魚露霹醒就得 !



如是者照做咦 ? 胡椒粉點解係深啡色嘅 , 看清楚才知落錯羅漢果粉 ( 但樽好似樣 ) ! 心想咁少味冇人知 !


最後待爹爹食哂碟平安豆腐 , 阿娘才話俾餅老爺知 ! 爹爹話番俾 2 姑媽廳 , 笑到標眼水 , 仲建議 d 洗衣粉 , 滴露要收埋 !




阿娘 : 我不嬲知自己煮食天份 , 同豆丁媽嘅青瓜湯有得練 ! 各位有否膽量試吓我地雙傻合壁套餐 ?


18 則留言:

  1. 好!新菜式!羅漢果豆腐。

    回覆刪除
  2. 你同豆丁媽肯整,我就有膽試,即管放馬過黎

    回覆刪除
  3. 吓.... 咁不如我同甘董事一齊整比你地食, 我諗會安全d..

    回覆刪除
  4. 最安全就係肥餅同發少啦!

    回覆刪除
  5. 有創意丫!老少平安仲有呀羅漢睇住,哩餐飯肯定平安大吉

    回覆刪除
  6. 整多啲就得!!真的!

    回覆刪除
  7. 創意美食大獎

    回覆刪除

  8. 餅餅呢個表情真係可愛到暈

    回覆刪除
  9. 好彩羅漢果粉都係食得, 幾驚你話用左洗衣粉當生粉

    回覆刪除
  10. 羅漢果豆腐+青瓜湯~!正~

    回覆刪除
  11. 仲咩燒到我嗰邊?! Come on,青瓜湯好清,清熱呀!

    回覆刪除
  12. 失敗得多就會成功..........努力餅媽

    回覆刪除
  13. biscuit的身型係curious的兩倍=.=

    回覆刪除
  14. 勁!咁煮都無問題,仲呃埋餅爸~~~~XD

    回覆刪除
  15. 都食得啫 !

    回覆刪除