2010年11月12日 星期五

快閃餅

 Biscuit 打交最賴皮 , 溵到 Curious 變身松鼠發 , 都係冇哂佢乎 !

19 則留言:

  1. 發少喺咪教咬甩咗餅少肚腩啲毛?餅媽,花瓶收了,thank you。

    回覆刪除
  2. 肥餅d肥膏多到好似銅皮鐵骨刀槍不入啦!

    回覆刪除
  3. 餅餅好無膽啊~~~XD 發少話:我唔出手就你都當我病貓呀嗱!俾D利害你睇!

    回覆刪除
  4. 肉就咬唔到,毛就一大咋

    回覆刪除
  5. 餅媽今日拎左花樽喇,原來我係最後一個~!哈哈~!
    去到你走左,見唔到餅媽真面目添~

    回覆刪除
  6. .... 契仔發條尾漲哂....

    回覆刪除
  7. 肥餅, 你好似一碌圓柱體咁喎, 失敬, 失敬

    回覆刪除
  8. 餅餅真係好肥呀!發少一口就咬左餅餅D毛,咁狼既

    回覆刪除
  9. 肥餅當抓癢 咋!

    回覆刪除
  10. 呵呵!我個女打交都鍾意【肚腩向天+四腳朝天】可能無咁使用力卦?

    回覆刪除
  11. 多謝哂餅媽送俾我條大毛!!

    回覆刪除
  12. 肥餅.....,咁打....好精啊

    回覆刪除
  13. 好鍾意睇猫地玩打架,好好笑   其實佢地都識就住大家Ge,隻手仔係咁E打下,唔會出爪仔 

    回覆刪除
  14. Very funny... instead of eating cat meat Curious eats some cat fur....... hahahaha

    回覆刪除
  15. 我鍾意呢句:食到成口都係毛!
    同個樣好夾!

    回覆刪除
  16. biscut咬到成口毛。借問一句,你走埋去的話,會不會咬你的?

    回覆刪除
  17. 發你, 你條尾都好[行]啫!!

    回覆刪除
  18. Laughing and Ying Ying2010年11月15日 下午5:08

    做咩蝦肥餅姐 ?!, 不過肥餅又真係好攪鬼, 只係手郁郁腳撐撐

    回覆刪除