2010年11月24日 星期三

雨絲情愁



 



Alan Tam = Biscuit = Can can ??


13 則留言:

  1. 肥餅, 瞓著咗, 就唔覺餓架啦

    回覆刪除
  2. 餅餅似話麟伯嘈鬼住佢瞓覺喎!

    回覆刪除
  3. 無陰公,餓到無晒mood,餅媽快啲開罐罐啦

    回覆刪除
  4. 我好鐘意呢首歌架!

    回覆刪除
  5. 做咩唔想起契媽啫.... 契媽咪入咗貨比你囉, 阿娘唔開倉比你嘅.......

    回覆刪除
  6. 哈哈,饼饼催眠曲

    回覆刪除
  7. 餅餅冇得食無心機喇

    回覆刪除
  8. HAHAHA))))))) 餅餅好定定!

    回覆刪除
  9. 哈哈,做乜鬼野定哂咁耐既

    回覆刪除
  10. 為餅餅作出新歌詞 看四周都漆黑如死寂 窗中透光 一絲奢望 但願你『有魚魚餵我食』能明瞭我心 我卻妄想『媽媽俾多D 魚魚與餅』 可惜『只有望 就算我喵喵』你未聞

    回覆刪除
  11. 豆丁媽連歌詞都識作

    回覆刪除