2010年11月23日 星期二

初見林小寶




Curious : 忌廉契表姐大個女 , 置番頭家 ! 承蒙忌廉唔嫌棄 , 肯接收張檯仔 , 阿娘借頭借路送去契媽屋企 , 其實想抽寶契哥嘅水 !


18 則留言:

  1. 做乜唔叫埋我去呀, 禾又要見林小寶 

    回覆刪除
  2. 小寶話:敵不動, 禾不動
    肥餅 : Hi, 寶契哥, 你好

    回覆刪除
  3. 以為入咗罐罐個 blog添 。妳初會林大少爺?甘董事 ,Wahahaha....

    回覆刪除
  4. 多謝餅媽餅爸至真啦, 我至有機會接收d免費家具咋, 個架我超滿意, 忌廉又可以要佢想要嘅...

    回覆刪除
  5. Bo 少話呢位ee喺咁 call me Bo, Bo, Bo Bo, Lam Siu Bo......做乜樹

    回覆刪除
  6. 林小寶眼望望,怕人但又唔走喎!

    回覆刪除
  7. 金毛..係咪叫林小寶架? 佢一面疑惑喎..

    回覆刪除
  8. 嘩!你大膽喇,寶少聞到餅仔陣除有無乜野行動呀?整個交叉你歎下先

    回覆刪除
  9. 餅媽家仲有乜野唔要呀

    回覆刪除
  10. 林小寶︰姨姨,我唔只隻腳粗,條毛仲粗,我仲識爆粗o忝

    回覆刪除
  11. HAHAHA))))) 林小寶想走唔走個樣好得意

    回覆刪除
  12. 寳少唔知點招呼妳

    回覆刪除
  13. Bo少係咁打量你呀!

    回覆刪除
  14. Laughing and Ying Ying2010年11月24日 下午4:34

    hi, 林小寶, nice to meet u

    回覆刪除