2007年1月27日 星期六

兄弟不同心之 Dad Dad 生日會


1月26日係 Dad Dad 生日, 

  
 爺爺專程去上環買牛扒、老虎蝦,由深得嘛麻真傳的二姑媽親自下廚。 
BBQ 

Curious梗係要去試下啦!潯晚 curious and biscuit 終於放寵會面!情況如何,即刻去片! 

Bravo 

Biscuit:哥哥 curious  ,我地又見面,一齊玩啦!順下 blog 友既建議!

Curious:但係我唔想 wor! 

 


Biscuit:不如我錫你一啖丫! 

 

Curious:行開啦!大家都係太監仔,有乜好錫! 

Soapbox 

Biscuit:哥哥你 shine 去邊樹??(biscuit 追住 curious 要玩,仲咬左 curious一口,諗住引佢追逐)
Curious:怕左你,我捐入個柜避左你。

Curious:我 where 我 where,度 door 今日咁難 open ga?

Biscuit:爺爺個架頂住左 wor 哥哥!

呢個時侯,美味的免翁牛柳大蝦晚餐已經出場! (多謝大廚二姑媽,辛苦哂 ) 

 

 仲有爺爺揀手的西冷牛扒加燒汁!(牛油分布好平均ga)

大家估下,為食小天王 curious ,今次會唔會俾面食牛扒呢? 

 

Curious:嘩!好好味,好耐未食過 la,等 Mummy 煮 wor,餓死都等唔到!煮到 d taste 未必合本少爺口味!!

Mummy :  

Mean curious u want to die ?????

咁 biscuit 又如何,下篇自有分曉!






沒有留言:

張貼留言