2007年1月24日 星期三

趙家三貓黨初次碰頭之 --- 有你冇我!



有追開 Curious blog 的朋友,都知道 curious 有個住在爺爺家的細您佬 biscuit,同二姑媽有隻小表妹 kitty,稱之為趙家三貓黨。

噚晚 curious、biscuit、kitty 初次碰頭,幾經辛苦才映到張三人合照。動用左右護法 curious mummy、yvonne堂家姐,攝影師 claudia堂二家姐,大導演大表姐 mia,四人想盡辦法才映到,真係要細心欣賞! 

Loser

 

Biscuit:你就係我哥哥 Curious??

Curious:乜得你咁招積,坐係屋頂裝裝貢!

 

Biscuit:而家咪跳落黍下乜料!Curious 哥哥,做乜俾人困左入籠?

Curious:咁多口水,信唔信我 "胡死你"丫拿!(curious 從來冇發脾氣胡人,mummy 驚起上黍就唔敢放 curious 出來,避免打交!)


 

世上有樣叫一山還有一山高,趙家仲有位逢男性貓都 "胡死你"的 kitty小表妹。為安全計都係眼不見為妙!

Curious:如來神掌又黍啦,另咩面穩陣 d。

Kitty:咪蝦我望唔到野,俾我開到眼你就知!


 

Curious:claudia 快手 d 映,度門打開左,我嚇到縮埋一舊!

Kitty:Mia 家姐係度兇緊我,自身難保。

Curious:Mummy,我又唔小心中咗kitty隻如來神掌!

Kitty:邊嗰叫你咁八掛,突個頭出黍搶鏡丫拿!

Biscuit:哥哥女仔唔得罪得架啦!你都串得耐!

趙家三貓黨,暫時唔可以和平共處,要分開各據一個山頭。Curious 潛水入衣柜、 

 Kitty要坐監入籠,因為 kitty 胡到好似條蛇咁露哂 d 牙! 
Prisoner Biscuit 冇貓肯陪佢玩!周不時行來行去塭 curious and kitty。 
 




 










沒有留言:

張貼留言