2007年1月11日 星期四

回應貓貓人之可憐天下父母心!


收到貓貓人留言,Mummy 即刻出 blog 啦!Mummy 真係好耐冇新 blog,原因只得一個字: 病!病!セ病可以由 2006年聖誕到而家仲病咁犀害??咪就係全世界寵物父母的死敵 ---- 鼻敏感!

Mummy 食左2 weeks 藥,食到 wan wan 鄧鄧, d 死人鼻水,一滴一滴咁,從mummy 鼻哥向後流,mummy feel 到有 d 野,由喉嚨倒轉入個肺度。耳仔又塞住塞住咁,好想發狂咬死死仔飽 Curious!

Curious:喂!Kwan 我乜事,dr kwok 咪話你個鼻敏感係季節性發作,對上果次係 2004 Jan,timing準過Rolex 啦!mummy人肉Rolex喎, 呢次仲唔發!

Mummy:發發發,你個頭,發病到九彩就有我份,家陣個頭仲 wing wing 地 tim!耳仔塞住聽野有困難,個頭又痛到爆,老眼又昏花!!!

Curious: so dr.kwok 又有乜見解??kwan curious d 毛毛事or not??

Mummy:dr.kwok 叫我用$4800 駛血,準確 check 哂 100 種敏感原!咪知有冇你份?

Curious:(嚇一跳,吞肚地) 咁!curious 駛唔駛返爺爺度住ga???

Mummy: end up dr.kwok 叫我慳番$4800!coz 我同 dr kwok 講,就算係 curious引致鼻敏感,,我都唔會要佢走,我情願食藥,都要養到 curious 終老。dr.kwok 仲話貓好長命 bor,不如想真d !mummy 幾威,堅決話唔會要我條命根搬走!curious 你有冇d感動咁呢!

Curious: i am so sorry bor , feel 唔到bor!!

Mummy:咁好丫,唔準sleeping 即刻彈起身,同我著 d 衫影相輯貓模照,幫我塭番$1400 藥費!

Curious:嘩!dr.kwok對你真係好,今年個股市昇到彭彭聲,冇加你價,反而平左tim。上次爺爺$1700 埋單,仲話友情價。今次好鬼抵 bor!

Mummy:Curious 衰仔,係咪要激到我丟你出去條街度,睇下你仲有冇暖暖嘆!!

Curious:好即磅番 $1400 你囉!

Mummy:(電話殺到,原來係舖頭阿焦姐,報上喜訊) 乜話你頭先做左張$1400 蚊大單??

Curious:我可以繼續 ZZZzzzzzzzzzz 未??即 cash俾你,無拖無欠。

PS:真係嚇左 mummy 一跳,次次叫 curious 俾番 d 米飯錢,curious 大少都會俾 mummy 一d good news ,唔怪之得爺爺話 curious 係隻招財貓!!mummy 忍下都要!最多買多部空氣過濾機係屋企。Curious ,mummy 又睇中部$ 5000 慨機,pls 識 do 。。。。。。。

 

 

 


沒有留言:

張貼留言