2007年1月26日 星期五

三貓手記之克星

Curious:細佬你見唔見到克星? 

 

Biscuit:梗係見到啦!我避左入黎! 

 

Curious:咪入埋黎先得架,累鬥累!衰硬! 

 

Curious:係咪丫,又俾史上最恐佈貓貓克星大表姐 Mia 捉住左。Kitty 救命! 

 

Kitty:我都自身難保,Biscuit 救命! 

 


Biscuit:我出左名又肥又論盡,俾人玩呢家野,點會冇我份! 

 

Kitty:curious and biscuit 你兩個都有今日,笑我丫拿。有 Mia 幫我報仇,睇你地點擋!  

  
 
  
  
Stooges 







沒有留言:

張貼留言