2013年7月28日 星期日

公主愛鬥靚

Curious : 阿娘買左 Handmade 嘅公主領巾 , 俾 2 位表妹 ! 都唔駛揾我示範 ? 超乸 ...



Kitty : 唔投我最靚一票 , 本小姐嬲 ? 



Marble : 來吧 ! 我什麽都應承 ...




Kitty 話哂係表姐 , 先出埸 ///



Kitty : 今晚爸媽姐都讚我靚 , 有 D 面紅 ! 



Marble : 2 舅父趙餅爸話我似 --- 非洲公主 ? 



Marble : 媽咪讚我高貴左 .....



Biscuit : 嘩 , 你地係我個場咁哂法 , 我都要 Captain Bee 上身搶鏡 ! 









2 則留言: