2011年2月18日 星期五

點答好 ?
















食後評 : 有姿勢無實際 , 難怪 Biscuit 吼都唔吼下 , 味道尚算入得口 , 自己俾 50 分


18 則留言:

  1. 餅餅真係乖,唔亂放嘢入口

    回覆刪除
  2. 外型ok喎, 對腳黑炭冇所謂嘅, 燒鴨都係咁啦...

    回覆刪除
  3. 點解有資勢, 無實際呀, 唔夠味定D肉嚡呀 不要氣餒, 試得多幾次, 你會掌握到D技勁架啦, 支持你

    回覆刪除
  4. 餅媽 ~ 下次你再焗既時候試下用錫紙包住隻腳同雞翼尖先... 然後再羅去焗架....我見d人都係咁樣架....熟得泥又唔會黑.....

    回覆刪除
  5. 我覺得隻雞腳應該切左去才燒..我只燒過雞亦..

    回覆刪除
  6. 搽d蜜糖再燒二分鐘會香d好味d..

    回覆刪除
  7. 剛剛搵到呢篇南乳吊燒雞的做法..大家可以參考下
    http://hk.myblog.yahoo.com/catjeffcat/article?mid=1050

    回覆刪除
  8. 唔知E為係用木條“差”住隻雞脾... 點知...係雞腳...... 同我青瓜一樣一絕呀!!!

    回覆刪除
  9. 我燒雞唔要雞腳架!好睇D呀!

    回覆刪除
  10. 比豆丁媽個回應笑屎咗

    回覆刪除
  11. 呢個爐得唔得,我有諗過買,不過一來無位放,二來唔知好唔好用,難唔難清潔呢??

    回覆刪除
  12.    love they way Biscuit looked at you, I mean stare at you

    回覆刪除

  13. 餅餅又乖又叻!

    回覆刪除
  14. Wow, Biscuit is so well behaved?

    回覆刪除
  15. 餅餅FEEL到唔好味所以閃貓~~~

    回覆刪除