2011年2月15日 星期二

照睡可也

 Biscuit 鍾意聽住歌仔午睡 , 但估唔到出到天皇 , 餅餅照大覺訓 ?


12 則留言:

  1. 即係話,餅少唔鍾意聽MJ囉

    回覆刪除
  2. MJ out 咗啦, 餅你梗係唔睇啦.

    回覆刪除
  3. 嗯.......... 我估餅少鍾意蔡燶華!

    回覆刪除
  4. 肥餅話呢首係催眠曲黎嘛

    回覆刪除
  5. 我係香港都買咗呢隻blu-ray

    回覆刪除
  6. 餅餅話: 瞓覺大過天 , 天皇都矛面比呀... 況且, 我唔識雞腸, 所以都唔知佢唱緊咩 ...

    回覆刪除
  7. 我都認為餅餅鍾意蔡燶華

    回覆刪除
  8. 餅餅真係瞓覺好過!

    回覆刪除
  9. 祝 
    情人節快樂 , 愛甜如蜜糖

    再祝
    大家
    兔年行大運 , 心想事成
    身體健康 , 龍馬精神
    動若脫兔 , 兔氣揚眉
     

    回覆刪除
  10. 好聽這首歌

    回覆刪除
  11. 餅餅,我倍你瞓呀!

    回覆刪除