2011年2月13日 星期日

發少苦戰小昆蟲

呢段片好長 , 充分發揮 Curious 的毅力 ! 用尖叫聲震 C 隻蚊 ! 去到 2 : 57 隻蚊 , 俾發少震左落梳化 , 爹爹後尾 check 下 , 蚊蚊 C 哩 ......


http://www.youtube.com/watch?v=HIoNWlnK-Zk



按此乃從未播放舊片 , 係餅家剛入伙時攝 .....


19 則留言:

  1. 隻蚊好大隻=口= CURIOUS 好好氣

    回覆刪除
  2. 有飛飛係我屋企既話,除咗隻飛飛唔好彩,連帶我都唔好彩,因為實有野會被打爛!

    回覆刪除
  3. 我都覺得奇怪.... 疑點一, 發仔咁細個, 叫d聲咁BB... (比著宜家, 佢真係睬你都儍, 你快d捉咗佢唔好煩到本少爺...) 疑點二, 間屋冇奶油咁少+ C, 一d都唔似餅家作風.....

    回覆刪除
  4. 我都奇怪架啦,條走廊唔見哂D樹,傢俱,連sofa都唔同, 餅媽, 你好唔連戲喎

    回覆刪除
  5. Curious 貓波音功 。

    回覆刪除
  6. 發少諗住嗌隻小昆蟲落呢

    回覆刪除
  7. 嗰隻係蚊o黎o既咩,咁大隻o既 ,發少真係叫得好大聲喎

    回覆刪除
  8. 發少勁喎, 音波公!

    回覆刪除
  9. Laughing and Ying Ying2011年2月14日 中午12:12

    哈哈, 好.........長................氣

    回覆刪除
  10. 吾聲吾聲,,原來識音波功...

    回覆刪除
  11. Very nice voice wor... great variety of tones...a soparno

    回覆刪除
  12. 隻蚊好大隻
    都係發少厲害

    回覆刪除
  13. 呀~~~~ 同我個仔一樣呀!!! 叫到我心都軟晒啦!

    回覆刪除
  14. 音波勁!

    回覆刪除