2010年12月6日 星期一

阿仔學吓人啦 !


同 Curious n Biscuit 生活左 6 年 , 大少發頂多抱 3 分鐘 , 夠鐘就鬧人咬手再走佬 ! 永冇乖乖 long 住你隻手 , 真係串爆 !


Biscuit 好 d , 心情靚就搵你按摩仔 , 叫做有少少安慰 !


長期熟客靚女 Judy , 專誠帶 2 位公主王子 , 安慰可憐嘅貓奴 , 好溫暖呀 ! 唔該少爺發識 do , 學番吓 .....










 


 


19 則留言:

  1. 呵呵呵, 餅少, 發少, 你地D地位岌岌可危咁喎

    回覆刪除
  2. 來老品種真係純好多架,我家細佬都純d架,比起另外果三隻。

    回覆刪除
  3. 咁大胆係契仔個場咸貓....

    回覆刪除
  4. 我d貓都係唔比抱, 最乖阿咪,可抱1 min.

    回覆刪除
  5. 阿媽偷食~~索人家貓油

    回覆刪除
  6. 我都好想有隻鍾意俾人抱o既貓呀~

    回覆刪除
  7. 小妹﹙蛇咩﹚2010年12月7日 清晨7:59

    餅少、發少,你倆地位冇貓代替度,放心。

    回覆刪除
  8. 康廸卡:Rubby 姐姐我叫康廸卡,英文名叫Hondika,梗係媽咪D懶音太勁啦
    蘇菲雅:係lor,都叫媽豬改善佢D懶音架啦 遲D仲話做公司晚宴MC,真係好擔心佢講嘢有冇人聽得明

    回覆刪除
  9. 餅少、發少、快D出返D冧功,安慰下呀娘,呀娘怨到出口喇~~

    回覆刪除
  10. 今日先知两位大少唔俾抱架

    回覆刪除
  11. 比人抱的貓的確可愛

    回覆刪除
  12. 發少你要小心啊..遲D你無地位啊

    回覆刪除
  13. 兩隻貓貓都好靚呀! 亞娘你就唔啱啦, 唔帶餅餅去識下靚女

    回覆刪除
  14. 兩隻貓貓真係好可愛喎!

    回覆刪除
  15. 咸下貓之麻,個心咪又係你哋樹!

    回覆刪除
  16. Laughing and Ying Ying2010年12月7日 下午4:54

    唉.....盈盈又係抱三分鐘就閃開, 仲唔可以大力攬實佢架 (我都等左大半年), 盈盈 0)))))))) 快d來學下人啦

    回覆刪除
  17. 我阿旺都是不可以抱的。雖然我相信,阿旺最喜歡的人就是我。

    回覆刪除
  18. 餅少, 你唔比阿娘去咸貓, 好容易心理不平衡架

    回覆刪除