2010年12月3日 星期五

我愛九婆婆



 Curious : 原因 ? 仲駛講咩 ! 醒爺爺心照 .........






阿娘 : 其實最要多謝係添爺爺 ( 監製李添勝 ) , 以身教 < 謙厚之禮 > , 帶領義海豪情全劇演員幕後製作人 , 俾觀眾一套猶勝大長今嘅電視劇 !


功德無量可比王天林王晶父子 !


16 則留言:

  1. 幾乎收唔到契仔講咩添...

    回覆刪除
  2. 金毛: 細佬你地又想好似我咁將個名倒轉寫丫.

    回覆刪除
  3. 雖然我2套都冇乜點睇. 但禾都側重於九婆婆喎

    回覆刪除
  4. 佢地演得真係幾好~!支持佢地~!
    如果唔係佢地3個個名.....

    回覆刪除
  5. 我都仲未睇,不過我鍾意睇鄧萃雯,我都覺得佢好好戲

    回覆刪除
  6. tvb頒獎...好做馬架wor!我真係怕要叫:發家趙wor!

    回覆刪除
  7. agree!我都係中意九姑娘!

    回覆刪除
  8. 我諗醒爺爺應該可以蟬聯,但係九婆婆就… 我怕 【富家趙】【發家趙】【漢家趙】 好難讀呀!

    回覆刪除
  9. yeah ! 支持發哥(有無貓糧派呀! ) )))))))))))
    支持 9 婆婆! 支持好醒!
    支持 義海豪情!

    回覆刪除
  10. 個名倒轉寫果 張相好得戚又好可愛

    回覆刪除
  11. winter都支持九婆婆!

    回覆刪除
  12. 哈哈, 最佳女主角比左亞佘, 我都鍾意九姑娘多d

    回覆刪除
  13. 契仔, 你地個名唔使倒轉寫啦.... 你阿媽幾乎玩屎你地...

    回覆刪除
  14. 九婆婆...真正無敵

    回覆刪除