2010年12月5日 星期日

賭咁大 ?








 


18 則留言:

  1. 今晚選舉嗎?開電視先!

    回覆刪除
  2. 真係抹身汗啦, 契仔, 你地都唔知咁多丫, 你阿媽尋晚同我地打邊邊個陣不停咁練習你地個名倒轉讀丫, 驚到以為自己個手提唔見埋, 笑屎契媽丫....

    回覆刪除
  3. 哇哈哈...餅發少, 尋晚您 阿娘笑屎我呀... 我發夢..見到揾甘太攞手提呀....

    回覆刪除
  4. 好囉,一天都光哂 ,唔洗掉轉個名嚟讀。

    回覆刪除
  5. 好囉喎 , 你地有得鹹貓, 又打邊邊, 仲不停提住禾個名, 好hurt架嘛, 冇得去食芝士蛋糕, 又冇得去打邊邊, 慘慘呢

    回覆刪除
  6. 甘太, 你睇我地幾咁尊重你, 你冇時間出席"集團聚會我地都成日將你掛係口邊....
    [版主回覆12/05/2010 23:44:00]agree  不停咁叫皮媽發夢見到甘太 tim

    回覆刪除
  7. 禾在甘餅罐集團入面, 只係一個小腳色啫, 大家言重啦, 禾有點汗顏呢

    回覆刪除
  8. 餅少發少, 今晚真係睇到姐姐個心爭d 跳埋出黎.......

    回覆刪除
  9. 我一起身先上網,  眾望所歸

    回覆刪除
  10. 趙家發...恭喜晒!!!YEAH!

    回覆刪除
  11. 發少係咪一額汗呢

    回覆刪除
  12. 哈~咁既結果,你地唔係倒轉名啦~
    p.s. 睇到你最尾個張pic,話萬寧契媽...笑死我,不過又真係有d似~

    回覆刪除
  13. 哇哈哈..如果今晚夢到甘太食鮑魚...我驚會笑醒.!!

    回覆刪除
  14. 我個電話呢~~~~  係九婆婆到呀!

    回覆刪除
  15. 發少安心瞓咯

    回覆刪除
  16. 哈哈, 最後都有獎, 安樂哂

    回覆刪除