2010年5月26日 星期三

Kitty 大控訴


Biscuit:契媽、Deki、甘太姨姨,我地好習慣,當正係自己屋企,日夜咁自由活動。


Curious:我第 2 日巳經唔怕,冇喱係梳化底,食得又瞓得,仲嗲 2 姑媽抱抱添。






Kitty 嘅 5 大指控:


1 )工人姐姐每日想幫 2 個衰仔,梳洗抹身?當然係捉唔到啦!完全唔跟程序辦事。


2) 餅表哥日夜追住,要我同佢打埋 d 爛仔交!我係一個有教養淑女,點識喎!


3 ) 明明 2 個帶左私家碗、私家糧,唔肯用又唔肯食,偏偏食我個碗偷哂我 d Hills!發餅表哥輪流咁不停食,工人姐姐每日派一碗,我唔夠搶又唔夠快,攪到我得罐罐一餐頂肚 ......


4 ) 餅表哥去完便便唔踢砂,貓廁所鬼咁臭!我個私家廁所,經常性有料到,污糟邋遢點去如廁?


5 ) 發富表哥成日想偷入去媽咪房玩,禁區我都乖乖地唔入,佢地就玩媽咪,坐係房門口等機會?




Kiity:怕左 2 隻衰野,而家日夜喱係雪柜頂!



有見及此,即刻揾豆丁媽用 AC 幫阿娘鬧仔!http://hk.myblog.yahoo.com/christian-cat/article?mid=16909


發少話:嚇吓 Kitty 之嘛!餅少話:同佢玩吓啫!大佬呀,整襯人地個女,阿娘賠唔起?返嚟要好好孝敬 Kitty 小姐,辛苦哂。


附最新東京速遞:






 


13 則留言:

  1. 記得買多D貓野比2位少爺仔同埋心靈受創傷的Kitty表妹呀 好羨慕你呀, 日本遊 Panda爸成日話隨時可起行, 但....我點捨得我的DA仔呀, 一晚咁多都唔得架

    回覆刪除
  2. 吓.... 咁契媽唔知點好.... 兩個契仔一個新抱仔..... 我暈啦....

    回覆刪除
  3. 餅媽,妳都要買定份大禮代兩位少爺送比 Kitty 花表妹賠罪囉 。餅少、發少,剩番呢幾日要乖乖,唔好再蝦 Kitty 表妹,食番自己喲私家糧啦。餅媽,妳 out town 都仲出 blog, 勁兼佩服 。

    回覆刪除
  4. 呀Kitty表妹真係橙囉,屋企多咗兩個大爺食晒佢D糧,仲用埋佢個廁所,不過餅媽返黎實帶多D手信俾你架~~~

    回覆刪除
  5. 有咩事就叫姐姐打俾我啦,我諗兩個衰豬知道你知至叫我同佢哋AC,應該知衰啦! 不過唔打唔代表friend呀,都係叫Kitty小心D好!

    回覆刪除
  6. 真係難為了Kitty表妹, 明明大大個屋企可以四圍走, 家下只得個雪櫃頂可以容身

    回覆刪除
  7. 2位少爺大蝦細

    回覆刪除
  8. Kitty表妹真係陰公豬,餅媽你要識做喇,買番多手信送比Kitty補償
    兩位大少都唔好太蝦表妹

    回覆刪除
  9. 請問第一幅相個籠係邊樹買架 ?

    回覆刪除
  10. 好慘呀. 男仔蝦好仔... kitty 真係淑女無發脾氣.

    回覆刪除
  11. aiyo~~!!! Poor Kitty表妹, let me kiss you better

    回覆刪除