2010年5月13日 星期四

豆丁媽同餅餅 Ac


 22 to 29 th 去旅行,專程揾豆丁媽同 Biscuit 傳心,睇吓少爺仔批唔批個 Visa ?



以下係傳心內容:


豆丁媽:餅少,好開心上次有得同你去食飯同抱到你呀!你記唔記得我呀?
餅少:記得,你食嘢時我有望住你,你知唔知!?
豆丁媽:我知呀,一開始坐旁邊時架嘛! 我怕你驚,咪冇攪你囉!

豆丁媽:去到鋪頭點解我抱你一陣你就想走? 你唔鐘意我呀?
餅少:唔係,但你好似冇咩力抱我,好危險!
(我都話架啦,佢係會感得到架...... 我真係估佢唔到..........)




豆丁媽:你有痴阿娘,日痴夜痴,有咩唔OK?
餅少:冇唔OK,但好想痴住阿娘,好怕見唔到佢!
(我諗上次留醫,個衰豬有陰影)


豆丁媽:傻豬,阿娘咁錫你,咩都唔洗擔心架!  阿娘同爹爹要放下假!
餅少:唔明!
豆丁媽:即係呢,要係第二到住下晒囉!
餅少:邊到呀?


豆丁媽:Kitty 度呀,你去Kitty 度,同哥哥倍 Kitty 一段短時間,好唔好?


餅少:阿娘呢?


豆丁媽:阿娘同爹爹要去倍其他人,好快之麻,EE 晚晚倍你傾計,乖乖地啦!
餅少:冇嘢食架?!
豆丁媽:有架,但你咁重,食小D對身體好架!
餅少:唔得架,我唔重,我要食架!
豆丁媽:得得得,一定有得食!

豆丁媽認為: Biscuit 第一就最怕見娘唔到,第二就最怕冇得食............真攞命!


聽到 Biscuit 反應唔錯,應該 Ok !


豆丁媽唔爭在揾埋發少傾,我驚佢喱埋係 2 姑媽個梳化底,自閉食野!thx thx thx /\..............


14 則留言:

  1. 噢... 咁咪安心去玩囉.. 契仔批咗個visa比你地出門啦.

    回覆刪除
  2. 餅少有得食就得o架喇,妳可以放心去玩

    回覆刪除
  3. 餅媽,咁尤得肥餅放縱幾日,等佢食多D,佢就唔會諗住你架啦

    回覆刪除
  4. 肥餅最關心都係食~

    回覆刪除
  5. 個visa批左啦,可玩得安心呢!

    回覆刪除
  6. 貓以食為天,有得食餅少就放下你地假囉~~~

    回覆刪除
  7. 無問題! 好緊張呀,第一次搵發爺呀!  Keep you inform!

    回覆刪除
  8. 肥餅更係最驚無得食啦!哈哈哈

    回覆刪除
  9. 餅餅和我家bb都最擔心無得食

    回覆刪除

  10. hehe......瞓得咁舒服,放心去玩啦!

    回覆刪除
  11.  Biscuit訓到好可愛

    回覆刪除
  12. 貓奴可以去玩啦

    回覆刪除
  13. 餅餅〝食〞字排第一位 。

    回覆刪除
  14. 咪係最緊要食

    回覆刪除