2010年5月2日 星期日

冧女餅


心血來潮,咪帶對仔去街,第一站甘太 office!





詳情見甘太 blog http://hk.myblog.yahoo.com/jw!y8tCfk2fEwAHGIiE8TxhRc1_/article?mid=15587
















21 則留言:

  1. 嘩, 肥餅, 發少, 抱你個D姐姐仔, 照衣著黎睇 , 係索女黎喎, 今均發達啦

    回覆刪除
  2. 開心屎甘太,返返吓工都有貓地探佢班

    回覆刪除
  3. 餅媽唔早響兩兄弟巡鋪,我現在無工返,可以早call我來見兩兄弟 我唔制

    回覆刪除
  4. 哦.... 契仔, 你地對我唔住.... 契媽嬲....

    回覆刪除
  5. SEEM curious more afraid of go out wor.......
    biscuit's own car is very cute, ahaha

    回覆刪除
  6. 小妹﹙蛇咩﹚2010年5月2日 晚上11:15

    甘太有意外驚喜就開心啦 !下次巡鋪要通知,我 freelancer 嚟嘛,時間任我安排,等我落鋪同兩位王子say 吓 hello 嘛 。﹙5月唔得,boss in town! ﹚下次唔通知,我約埋 Deki 去妳鋪頭示威 。

    回覆刪除
  7. 契仔 契媽講笑咋, 契媽仲係有少少獨眼龍, 搽咗D眼葯膏睇嘢唔多清楚, (基本上有D樣衰), 下次啦, 下次契媽買定D玩具上黎你屋企探你啦. 契媽留字

    回覆刪除
  8. 小妹, 同Deki, 你地2位踩場咁話囉喎 . 餅媽驚都未驚過啦

    回覆刪除
  9. 發少咁乖唔會自己走左去~比著布甸,一定八卦跟人走呢~

    回覆刪除
  10. 餅餅唔只冧女, 冧呀太都得 (巧多呀太要去鋪頭等肥餅同發少呀 )

    回覆刪除
  11. 小妹﹙蛇咩﹚2010年5月3日 凌晨12:17

    Da 媽,餅媽點會驚。我用和平手法提出訴求啫 ,唔會冲擊餅媽鋪頭 。反而我驚甘餅罐集團董事們唔放過我 。Deki 未必會同我去示威請願 。

    回覆刪除
  12. 餅餅好巨貓呀~

    回覆刪除
  13.  aiyo~~!!! poor Curious.... so scared

    回覆刪除
  14. Curious好似怕醜好多.

    回覆刪除
  15. 哈, 餅媽, 你下次要出定通告呀, 班友仔咩都做得出架

    回覆刪除
  16. 餅餅越嚟越靚仔呢!
    發少唔好玩隱閉喎!

    回覆刪除
  17. 帶貓地去行街街...好爽嘅...

    回覆刪除
  18. 唉喲~系舖頭而我居然唔系度~ 唔制呀~>.< 我果然冇估錯...果間就你係既舖頭~

    回覆刪除
  19. 發少你屈住嚟揀衫!! 大少們係咪返到屋企立刻去toilet?! I am ready for you to LUM LUM LUM me!

    回覆刪除
  20. 真係呢間鋪!我係門口見到肥餅同發少D相都已經覺得好出奇
    原來真係你地,好開心呀!我會多多幫襯,希望有機會見到兩貓真身

    回覆刪除