2008年1月16日 星期三

勿亂發脾四

香港人出名壓力大,不時失驚無神發脾四!我地零售呢行,經常做出氣袋!


Sales Yan ,撞正個女昇四 ( 混吉蘊神客 )


昇四為左應否購買, 敝小店一件貨物而與男友嘈交, Yan 巳扮見唔度!


四:d 貨邊度返? (她撓住雙手,勁串發問 )


Yan :韓國、日本 hand carry ,有自行設計!


四:咁即係 made in HK or 大陸做?


Yan:我地係香港公司黎嘅!


阿娘好奇反問昇四,何故咁問?


四:作為一個消費者,我認為件貨唔值呢個價錢!如果有 made in china 個嘜!


娘:價值觀人人唔同,視乎修養同品味嘅!( 那件貨 only $ 78 ,我認為合理 )


四:即係 made in 邊度?( 仲係非常串、兼出皮四)


( 娘心諗講明自家設計,即係由香港人嘅公司 QC 加設計,香港仲邊有工廠生產線架,80 年代北移左 20 幾年啦!人工幾多錢?用下個腦啦! )


娘:我諗唔需要再答你問題!


之後隱約聽到大小姐身旁嘅先生:款色手工 ok 丫,價錢冇問題!( end up 佢地都冇買!)


後記:


如果屎面 D 阿娘可以話:關你乜事? OR 俾錢就係客人、唔買就係路人!


畢竟阿娘大學畢業,有美貌、有內涵!毋須咁冇修養同佢糾纏!


目前 made in china ,巳攻佔歐洲、日本市場!一件 under $ 300 hkd 嘅貨品,好多時生產地都係中國,只過將最後工序、或紡織嘅配額,留俾有關嘅國家!


連歐洲嘅啡黑白色格仔名牌子,老早宣布 made in china ,成 $ 8 萬一件風褸添!你話唔值咩,有人繼續買!


好多人早巳知道,亦明白只要係非內地公司 QC ,巳係有質素的保證!


真係唔明果位大小姐,一 d 常識都冇?唔再答佢,因為佢冇智識。再講都唔會明!亦擺白揾事攪人!


咁緊張追問,難道那小姐,亦是 made in china ?怕買入同鄉貨?或是有心向 Yan 姐發脾四?


 


 


沒有留言:

張貼留言