2008年1月23日 星期三

2061 大跌市日

美國次按危機,終於席捲全球,影響經濟逆轉!


噚日全球股災,香港恆生指數下瀉 2061 點,本地股民頓成蟹民一族!


阿娘並沒有沾手股票,只係有感而發!香港經濟能幸免受拖累,市民荷包緊縮!



Sales A :個市兩日唔見 3444 點, d 客都冇心機買野!今個月份佣又縮水!


老板娘 B :我唔係咁睇, d 客冇錢買高檔奢侈品,就轉買中價貨,我地自然最受惠!


Sales A:你睇下今日,個埸靜左好多, d 客對手都冇紙袋!


老板娘 B:舊年恆指升到三萬點,股民炒到豬籠入水,我都感覺唔到 d客有錢左?


講得冇錯,我地做中價貨的舖頭,係舊年唔見得特別旺盛?


因為 d 客炒股賺到錢,會率先駛響名店、珠寶、汽車、旅遊方面!反之而家坐艇,自然要買野發洩,中低價貨品,係佢地首選!


還有鬆綁嘅股民,唔需留住資金入市,手頭也鬆左!所以大跌市,唔會有太大影響!各位姊妹用替小妹擔心!


何況 2008 年美國大選年,一定減息力撑個市!我地偉大嘅祖國,8 月奧運在即,唔會俾個市跌。有貨係手不是炒孖展,不必過份憂心!


更不必理會傳媒鼓吹的負面情緒!升市佢地勁煲,又話 9 歲小股神、乜叔大預言!家陣跌市,咪再危言聳聽,唔係你地點會買報紙、雜誌呢!



 


 


沒有留言:

張貼留言