2008年1月11日 星期五

笨賊 1000 蚊黨

1000蚊黨,敝小店前後遇上 4 次!新鮮滾熱辣,係 Milk VS笨賊一戰!


持大陸口音的獨行賊,吼正 Milk姐爆緊埸時出手。


賊:小姐,頂帽我啱戴嗎?


Milkbb帽嚟?係咪送俾人?


賊:幾多錢? $78蚊俾頂我! (隨手拿出一千 )


Milk:嘩?咁大張冇細張 d ( Milk 知有古怪)


賊:500蚊得唔得? ( Milk拿新帽,放入膠袋內)


賊:再追問 Milk ,要她示範一次點戴帽!(企圖分散售貨員嘅注意力 )


賊:俾 $ 8 蚊你,找番 $ 432 俾我! ( 賊人邊數大餅給 Milk 又邊說 )


Milk:吓?先生,你都未俾張 $500 蚊過我?


賊人給 Milk姐嚇窒?仲跌左 d大餅落地下!


賊:我唔要住,打過電話問下個朋友先! ( 旋即急步走人 )


Milk 姐擊退賊人之餘,更從地上拾得賊人跌低嘅 2 蚊一個!



PS:作為一個良好商戶,梗係要向商埸保安滙報啦!商場亦從攝錄機,copy左呢位仁兄的專容,下次再入商場佢就知!


 

沒有留言:

張貼留言