2006年11月2日 星期四

辛苦命?的貓貓大佬!

大家都記得我有個細佬 biscuit,我跟爹娘,biscuit就跟爺爺。我地兩兄弟都得到爹娘的痛愛,表面上一樣,但最大分別是我個貓奴 mummy 係同我住。每早五、六、七點左右,我會用盡方法整醒睡夢中的 mummy,包括扯頭髮、咬手腳。跟住 mummy 就會 say good morning baby,然後係我監視下,洗乾淨隻貓碗,否則本 curious 大少係不會吃!

平時我會係 mummy 執屋既時候,幫 " 倒忙",尤其是換上我最愛的白色床單,我必定跳上去接埋一份。mummy 拖地、抹地,我都會追住塊布,同 mummy 鬥扯"嚟幫輕下佢"! 我係咪好乖仔呢?

相反 biscuit 家有工人 suki 姐姐做家務,細佬冇我咁辛苦,要幫 " 倒忙" 做家務,curious 又要做埋 model cat 去賺番 d 貓糧貓砂、仲有兩兄弟 d 醫藥費。噚日配粒杜蟲丸,也要$60 。biscuit 就一日掛住食和玩。雖然冇個貓奴 mummy 隨傳隨玩,起碼有大表姐同佢喪玩,仲有每日必到爺爺家的dad dad 抱抱!

好在我都唔弱,每晚有 mummy 同我玩至瞓覺,每晚都係我溫習 " no  bite " 呢個指令的時間,以前我好鍾意咬人,而家出的力度只限 love bite,媽咪從不被我抓傷, but dad dad , i am so sorry!


講完開始倦了,我 mummy 會為我蓋王被仔,而我亦學足人一樣咁瞓!醒嗎?? good night my dear blog friends .........


沒有留言:

張貼留言