2013年4月7日 星期日

餅餅揸車

 
Biscuit : 天朗氣清 , 又係時候去街街 !

Biscuit : 今次目的地係大埔高球會 --- 隔離個茶檔 !

呢度最出名係煎雞尾包 , 雪糕紅豆冰 , 豬扒丁麵 !


Biscuit : 得老水雞翼 , 我梗唔吼啦 ! 嬲得我丫 ......
Biscuit : 食飽好行 , 我要學車 !

Biscuit : 伯伯係車痴 , 鍾意收藏古董車 , 仲落手落腳上網訂零件 , 每架都落足心機整 !

Biscuit : 1982 B 牌開蓬450 , 原裝零件 , 好難揾 !


嘩 ,  80 年代警車都執番嚟 , 不過未開始翻新 !


70 年代越野車 , T 牌 , 好 Cyber 呀 !

70 年代開蓬愛快羅蜜歐 , 原黃色 , 好搶眼 !
特低皮椅 , 型呀 ....

Biscuit : 爸爸我要揸呢架車 .....

Biscuit : 係咪有型呢 ?


跟住就遊車河
Biscuit : 原來爸爸架卡通車 , 係可以開得快 , 因為係伯伯揸 !
Biscuit : 伯伯仲有好多大大架四驅 , 揸住佢地去西藏 , 又去過泰國 , 真係車痴 !

2 則留言:

  1. 做乜唔上黎我度坐吓呀
    [版主回覆04/07/2013 21:56:28]want ga but with 伯伯

    回覆刪除