2013年4月3日 星期三

多用途貓袋

多用途貓袋 , 方便剪甲 , 洗耳 , 餵藥

Curious : 真係唔好彩 , 餐餐揾正我做示範架 !



剪手甲 , 需要果隻就從拉鍊抽果隻 , 幾方便 !



尼龍布 , 有梳格仔洞洞 , 原則上可 Grooming , 沖凉吹毛亦得 !




看穿住 4 隻腳仔抽住都得 , 但個人唔建議就咁的去街 , 始終貓不同狗 , 易郁走貓架 !

Curious : 契媽救命呀 , 快 d 的阿娘呢個危險人物走 !


Curious : 我真係好憎阿娘 , 寶契哥接佢過去凑吓你 , 煩住哂又玩 d 新攪作 ! 我不知幾乖又合作 , 唔駛靠個袋 , 都可以沖涼剪甲 !



Biscuit : 哥哥你估得你一個 , 我都走唔甩 ////


Biscuit : 超無奈 !
個袋俾 Marble 表妹用 , 又関我事 !




 

3 則留言:

  1. 兩貓︰又攞我哋o黎攪

    回覆刪除
  2. 哈哈, 個袋幾好用wor, 不過典樣grooming 吹毛?

    回覆刪除
  3. 孖寶話: 你地兩老, 去番工啦唔該

    回覆刪除