2012年9月7日 星期五

白痴阿娘

Curious : 今次真係好無面 , 有個瘀爆嘅阿娘 !


Curious : 人換機佢又換機 , 盡顯蠢人本色 !



Curious : 你又唔用上網 plan , 換部三叔公做咩 ?

噚日趕返大陸 , 原先部手機個接收壞 , 唯有換手機 ! 去到百老, 隻隻牌子都係觸屏 ,  Apple 就嚟出 5 仔 , Nokia , M 記櫃位冇人哄 , LG 雖有進步但未達標 , Sony 好 hit , 但對內置電有陰影 ( Nokia X-7 嘅可惡 Hanged up 經歷 ! )  ,用排除法得 3 叔公揀 !

要求 : 打出打入 , 影相聽歌 , wi-fi ! 鋪頭 sales 姐姐 Joyce , 提醒要有 whats 嗡 !
就佢啦 , 白色靚靚仔仔 .....



Curious : 阿娘趕住返大陸 , 未睇說明書就用 , 電話響足一日 , 佢都唔識接電話 ? 日就同香港失去聯絡 .......


Curious : 甘姨姨最叻 ,  3 叔公係襟住掃架 ! 你話阿娘係咪瘀爆 !

阿娘一向獨來獨往 , 唔駛秒秒上 facebook 睇人有冇回應 , 先至叫做有朋友 ! 搵我唔到就最好添 , 可能以前打工時 , 接唔切電話就俾人鏟爆 , 所以而家最憎聽電話掛 !

7 則留言:

  1. 哈哈,我第一次用呢款機又系: 有電話入就督督督,督極都聽唔到電話,原來接聽系用掃!
    [版主回覆09/07/2012 23:08:44]一模一樣

    回覆刪除
  2. 發少, 你使唔使個口'mark'到咁大呀
    凡是都有第一次架啦, 我開頭咪又係唔識聽電話
    [甘太回覆09/07/2012 23:31:00]發少, 面子唔值錢架
    [版主回覆09/07/2012 23:29:44]Curious : e e 我做仔果個好冇 face ga

    回覆刪除
  3. 發少唔得咁串阿娘

    回覆刪除
  4. 俾著我都有排學

    回覆刪除
  5. 秒秒上 facebook 睇人有冇回應 XDDDD 好到肉

    hehe, htc 都幾好 ga

    回覆刪除
  6. dont laugh at mummy la, she will very quickly resolve all issues and take lots of nice photos for us all to c ga

    回覆刪除
  7. 我初初都唔識聽電話,按極個制都冇反應,以來為壞左添,後來仔仔話唔係按制,係掃架,先知咋,哈哈,估唔到你同我一樣呀!

    回覆刪除