2012年9月22日 星期六

廣告餅


Biscuit : 大姑媽打嚟問阿娘 , 我地用緊咩野砂 , 駛唔駛買僻味粉 ,  想孖寶個身香 d ?

Biscuit : 我梗係醒 , 即刻爬去 Arm & Hammer 度 , 賣廣告 ...... 用佢啦 , 乾淨吸味又唔黐我個身 ! City super 最平 !
 
Biscuit : 抵呀大姑媽錫 Marble , 返到屋企第一時間撲去姑媽度 !

又肯瞓大姑丈肚腩 ,  仲陪埋睇電視 , 乖過佢個仔  Andrew 大表哥 !
Biscuit : 小表妹你就好 , 大姑媽每日俾一杯糧過你食 , 我就日日俾人扣糧 !


4 則留言:

  1. Marble好靚女
    我都用這牌子混粟米砂, 無咁大塵

    回覆刪除
  2. 肥餅, 不如你搬埋去大姑媽度住啦, 糧餉日日派

    回覆刪除
  3. Marble好嗲呀,我鍾意

    回覆刪除
  4. 餅少, 你keep fit 吖嘛

    回覆刪除