2012年5月1日 星期二

講個-- 服字



Curious : 夾硬換左我張暖床 !
冬甩一樣舒服又夠暖 !






Curious : 我要 Room service  ( 仲唔玩 C nei )  !







即到 .....





Curious : 算你識 do !




究竟點整 ?




Curious : 本少爺係都要响張床度 open  rice !





Biscuit : 係呀 , 個高度 MM 好 , 我都黐到 !



 

6 則留言:

  1. 系床度open rice, 真系服得你地好緊要!!!

    回覆刪除
  2. 發少都慣咗要Room Service o架啦

    回覆刪除
  3. 如果布甸要ROOM SERVICE,應該會俾我奶奶醒巴掌去火星了~~
    發少,你好幸福啊!

    回覆刪除
  4. Laughing and Ying Ying2012年5月2日 下午5:57

    服 !

    回覆刪除
  5. Laughing and Ying Ying2012年5月2日 下午5:58

    我家大小姐又係, 每晚幾乎要遞埋口, 佢行到邊, 我跟到邊

    回覆刪除