2011年6月7日 星期二

韓國揾食

韓國揾食好容易 , 唔駛識韓文 , 看圖片是但入一間 , 都好好味 ! 千奇咪信 d 旅遊書上推介 , 乜野幾十年歷史 , 乜野咁好味 , 其實大家水準好平均 !

餅媽退役文化人 , 而家 d 記者寫野冇做好 research , 行到邊就講到邊 ! 電視主持仲衰 ,  10 個形容詞就可以做食評家 !

  ( 好味 , 有口感 , 鮮甜 , 彈牙 , 爽口 , 唔鞋 , 夠滑 , 好新鮮 , 好得意 , 夠特式 , 質感一流 , 有雞豬牛羊味 , 粉皮夠薄 , 夠 10 個未呢 ? )


14 則留言:

  1. 我上次去都係睇照片點嘢食

    回覆刪除
  2. 我唔食辣,韓國野有乜推介?

    回覆刪除
  3. 岩丫我全部都岩食丫, 上次去雜貨店買嘢, 韓國老闆比咗張韓食咭片, 我試咗啦, ok 喎, 唔係貴...

    回覆刪除
  4. n年前去時, 一到步就去食晚飯, 最記得第一餐食人蔘雞

    回覆刪除
  5. n 年前去過, 跟團無咩好食

    回覆刪除
  6. 有冇食好高嘅雪糕呀!

    回覆刪除
  7. 多謝哂餅爸...收到貓臭襪啦

    回覆刪除
  8. 得閒去韓一韓, 妳好快活呢!

    回覆刪除
  9. 韓國我都未去過..

    回覆刪除
  10. 睇到韓food又想食了 ~~

    回覆刪除
  11. 我N年前去過韓國,當時覺得很麻麻,D人比較惡。

    回覆刪除
  12. 我哋去japan定korea jek?!

    回覆刪除
  13. 之前去兩次韓國跟團,但行明洞時我兩次都食返同一間有個張字LOGO的食店。

    回覆刪除