2010年10月25日 星期一

發餅要服役












 8 年前開間舖之後 , 就如生了親生仔 ! 無一刻放鬆過 , 凡事也親力親為 ! 即使每年年初一舖頭全店休息 , 就連出埠公幹旅行 , 都係心掛掛 !


今次舖頭大裝修 5 日 , 才感受真正嘅假期 ........ 唔使俾 sales 姐姐打嚟問呢 d 果 d , 到時到候報數 ! 完全地耳根清靜 , 明天 26 th tue 又要執貨 27 th 營業 !


20 則留言:

  1. 比豆丁媽呢張相笑屎我

    回覆刪除
  2. 祝裝修後, 營業額節節上升

    回覆刪除
  3. 兩兄弟服兵役,咁相信好多人為咗睇貓入去你舖頭勒!正如我都成日係因為睇貓先兜路行!

    回覆刪除

  4. 肥餅真係好驚喎!

    回覆刪除
  5.  豆丁媽個樣好喪呀.... 哇..好勁呀..有休息室..方便餅發巡舖.

    回覆刪除
  6. 唔記得講添, 呢輪亞漢頻頻出鏡咁喎, 呢期佢大熱

    回覆刪除
  7. 我真係諗起都要喪笑啦! 嘩哈哈哈哈哈哈哈 This is the real me, ha ha ha ha, love it!!!

    回覆刪除
  8. 豆丁媽好爆笑~!

    回覆刪除
  9. 兩個公關入舖打墩,以後一定生意興隆,餅少,你就幫下手啦~~

    回覆刪除
  10. 係呀!諗番我自己開公司都成五年多,又係勞心勞力(好彩未心力交瘁咋 )有時都會羨慕打工一族,尤其上等人甘太ee果類呀!

    回覆刪除
  11. 餅少會唔會落鋪......,我黎探你

    回覆刪除
  12. Laughing and Ying Ying2010年10月26日 中午12:41

    阿兩兄弟 ~ 生意好, 罐罐好丫嘛, 做下 P.R.咯

    回覆刪除
  13. 如果貓地會去做SHOP KEEPER...我又要去咸貓

    回覆刪除
  14. 牛牛米米の有個貓天地2010年10月26日 晚上8:52

    祝裝修完之後生意更興隆

    回覆刪除
  15. 餅媽, 你送比DA仔的罐罐, DA仔非常喜歡吃呀.  可否讓2pack比我呀?
    幾銀? 交收時比

    回覆刪除
  16. 豆丁媽個樣好似中左六合彩咁~~~XD
    肥餅,我等你服役俾我見下你真貓啊!
    我本來星期二去開出面想黎探你,不過剛巧轉左去第二度,錯有錯著無黎到,否則阻住你執貨啦!

    回覆刪除
  17. 原來你開店有八年...食正未個市太差前...

    回覆刪除
  18. 所以我點到同人打工,自家鋪子好慘無假放

    回覆刪除