2013年10月19日 星期六

3 姑姐玩野 Gifts

Biscuit : 大姑媽返加拿大 , 3 姑姐又有禮物托大姑丈交俾阿娘 , 我睇過係爸爸 Tee , 披肩 !

 

加拿大頭痛藥

 

大姑丈送嘅銀包


 

Curious : 我地果份呢 ?

 

哈佬喂衫

 


 

Curious : 喂 , 點解我變左監犯 ?


 
 
 

 

Curious : 我明明係 Model 王 ? 而家 .....


 

Biscuit : 哥哥我做監犯似 D !

 
 

Curious  : 你估你冇份.....

 
 

Biscuit : 又衰左 ?

 
 
 

Biscuit : 3 姑姐救命 !

 

 
 

Curious : 哼 , 咁至公平 ....

 
 
 
 
 
 


 

 
 
 


 
 
 

 

 



 


4 則留言: