2013年6月4日 星期二

千里救金毛


Curious : 呢期金毛契哥對契媽有不滿 ! 餅家派出 2 名老柴上門調查 !


入到 Bo 家 , 金毛又 OK 喎 ? 又親自出廳招待 ....

金毛 , 有咩怨情唔怕講 , 令餅姨姨救你走 !
金毛 : 唔忍都忍左十幾年 , 慣哂啦 !
金毛 , 唔好谷住 , 有苦就數肥野啦 !
金毛 : 我係話緊肥野忍緊我呀 .....
Biscuit : 係呀契哥 , 我都認為老柴賺 $ 仔享福 , D 老柴係要惡 D 對佢地 !

 

2 則留言:

  1. 嘩.... 我對個仔好好架, 唔好抹黑我

    回覆刪除
  2. 我估到係你地去罐罐度

    回覆刪除