2012年6月15日 星期五

貓 AC 人



Biscuit 又喱埋避咩呀?




Biscuit : 咪以為我乜都唔識 ?




Biscuit : 阿娘又想攪事 ....




阿娘 : 買椅抹耳仔濕紙巾 , 我乜都冇講過 , 淨係打開個蓋 ,
Biscuit 就一支箭咁標去床下底 ( 百分百真事 )




Biscuit : 阿娘個心諗緊抹耳 , 我梗閃 !



Biscuit : 我識 AC 架 , 豆丁姨姨教 !







3 則留言:

  1. Panda : 餅哥, 我同你一樣咁醒喎, 亞娘'樹'起條尾咋, 禾就知佢想點啦.

    回覆刪除
  2. Bill Bill : 餅餅,完全埋解, 禾又系今晚俾人洗耳仔啊!

    回覆刪除
  3. 開蓋有味架, 咪當貓地儍

    回覆刪除