2012年4月11日 星期三

寒底王始終係佢


今日天氣勁熱 , 市區 28 度 , 上水仲錄得 31.5 添 !

Curious : 係咩 ???



Curious : 有咁熱咩 ? 我仲蓋緊被仔 !



Curious : 香港天文台報流料就真 ! 我仲好寒吓 .....




發少當然唔止蓋被仔 , 佢張 38 度暖床仔梗係開住啦 !







6 則留言:

  1. 嘩... 冰火二重奏.... 阿爸阿媽係廳開冷氣...

    回覆刪除
  2. 我都要嘩....今日真係好熱喎。發少您寒得好緊要

    回覆刪除
  3. 我都係咁話, 應該開咗冷氣

    回覆刪除
  4. 發少似我,啲風吹埋o黎我都覺得凍

    回覆刪除
  5. 發少可能皮薄

    回覆刪除
  6. 其實發少爺保存貓最正宗的DNA,所謂發貓寒。發少,你是最正宗的貓。

    回覆刪除