2011年5月18日 星期三

好兄弟

呢期 2 兄弟霸哂細房嚟瞓 , 爹娘都要屈係大廳 !

14 則留言:

  1. 老豆揾錢,仔享福

    回覆刪除
  2. 咁你兩老瞓工人房囉.

    回覆刪除
  3. 唔打架時, 又幾friend喎

    回覆刪除
  4. 個 cat castle係個朋友做紙品廠,想問下零售標乜價錢好,佢送咗一套畀我,等我家小孩做測試,好似市面上無得賣,我問下佢當sample賣幾套畀我得唔得啦!

    回覆刪除
  5. 你真係無大無細~~~你地係貓奴~~當然係 瞓大廳喇~~ 再嘈下次叫你 瞓廁所丫~~

    回覆刪除
  6. 難得好老友喎 好兄弟

    回覆刪除
  7. 發少走去張被度攤抖,真係識嘆到呢

    回覆刪除
  8. 真係唔打交.....真是好兄弟... 辛苦你兩老

    回覆刪除
  9. 如果yahoo可以click "like",我想like貓貓地寫的呀!

    回覆刪除