2011年4月20日 星期三

大煩惱下集







要瞭解對仔真正意向 , 誠邀豆丁媽同佢地傳心 !


發少反應

豆丁媽:發少加個細佬好唔好?(俾個貓BB係佢前面 )
發少:嘩,一個都煩死,唔好啦掛!
豆丁媽:但係貓 B 好可憐,冇人錫.....
發少:其實又唔洗我照顧,我都難得埋! 但佢唔好攪到我囉!
豆丁媽:咁你怕唔怕爹娘偏心?
發少:冇可能啦!
豆丁媽:咁即係得?
發少:唔知! 睇下佢煩唔煩到我!

Biscuit 反應

豆丁媽:餅餅,有隻貓 BB 好可憐呀,做你細路得唔得呀?
餅餅:唔好呀,我唔鐘意架!
豆丁媽:點會架,餅餅好有愛心架喎!你乖啦! 我覺得你錫 BB 好叻架!
餅餅:我都係乖嘅,但我怕佢會蝦我,阿娘又錫晒佢!
豆丁媽:一定唔會,因為你係阿娘個寶!
餅餅:我明嘅!

豆丁媽認為 , 兩個都係開頭講唔鐘意,但感覺上OK 喎!

 

阿娘 : 爹爹想領養多一個男貓 BB , 舊年 11 月係 SPCA 睇中一隻叫木頭嘅貓 B , 但剛巧 12 月要出門 , 唔可以將新 B , 交俾 2 姑媽工人 Mina 照顧 , 因為 Mina 同時要睇住 Kitty , Curious , Biscuit , 所以放棄領養計劃 !

 

今次聽得出 Biscuit 唔鐘意有個細佬 , 怕會分簿阿娘嘅愛心 , 各位朋友 , 你地睇完段 AC , 認為 2 個仔鍾意有多個 BB 嗎 ? Biscuit 段 AC 有點含糊 ? 方便嘅話留個意見啦 , 謝謝 !

13 則留言:

  1. 禾都無問德仔就拎咗財B同細佬返屋企啦,OK喎。好多貓義工屋企都成日加新貓又有貓送人,都無事播,我諗唔洗太緊張。

    回覆刪除
  2. 肥餅同發少,已佔餅媽你大部份時間,你們又常常要出門工幹,真係要停一停,諗一諗呀

    回覆刪除
  3. 係囉。您地成日出門,諗下先啦

    回覆刪除
  4. 要諗清楚呀... 我怕餅餅真係唔喜歡會覺壓力大或情緒病呀...

    回覆刪除
  5. 我家樂樂可能在義工那裡都習慣晒見貓和比貓fee..所以現在比二隻貓姐姐fee..佢都冇驚過..牠咁大膽所以我都可以擔心少d囉..

    回覆刪除
  6. 我覺得發少一定無問題架~~至於餅少你要花多D時間去付道一下佢丫~~佢可能會話小氣~~~會成日蝦貓B, 總之一句講曬~~你唔可以偏心囉~~由其是初初既時候,你自己偏心左都唔知架~~~總之你要一定要公平喇~~~我其實都好鑽成你多一隻貓架~~~因為可以有新家庭係好事~~~我支持你喇~~~~

    回覆刪除
  7. 到時好熱鬧

    回覆刪除
  8. 肥餅應該可以接受到
    發少可能要用多D時間
    最重要是你自己有無咁多時間先

    回覆刪除
  9. 我覺得佢哋無我個仔咁firm,可能豆丁一問嘅reply係,你唔洗諗,仲要係好嬲! 問下都唔得! 所以我覺得你係有可能架!

    回覆刪除
  10. 我攞貓返屋企都無問過ca妹, 不過如果餅餅好易緊張既話, 為咗餅餅健康著想.... 少加為妙。

    回覆刪除
  11. 應該無問題囉!

    回覆刪除
  12. Laughing and Ying Ying2011年4月23日 晚上10:42

    唔......我估可以加細細佬既.....多d安撫餅餅,不要大細超感覺, 得既

    回覆刪除
  13. 我覺得餅餅好容易受到外來因素會影響佢情緒,好易攪到病所以我唔會考慮加貓。

    回覆刪除